تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

نرم افزار Splash Pro 1.8.0 یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده و نیازی به نصب ندارد. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.



ادامه مطلب ...


AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.



ادامه مطلب ...


Splash PRO نام پلیری است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار نخستین ورژن آن نمی گذرد اما با این وجود توانسته بدون تکرار اشتباهات دیگر پلیرها ، امکاناتی جامع را در اختیار کاربران قرار دهد. این نرم افزار متخصص در اجرای فایل های ویدیویی با کیفیت HD است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ببینید و از آن لذت ببرید. اما به غیر از این ، نرم افزار قادر به اجرای فایل های صوتی نیز هست. کدک های نرم افزار بصورت اختصاصی بوده و در پخش هرچه بهتر فایل ویدیویی مؤثر خواهند بود. از جمله موارد قابل ذکر در مورد نرم افزار ، ظاهر زیبا و کاربرد آسان آن است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت پرشیا دانلود دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 



ادامه مطلب ...


SPlayer نرم افزاری آسان و زیبا برای پخش فایل های چند رسانه ای می باشد که از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند برخی از این فرمت مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR و انواع زیر نویس ها هستند . این نرم افزار از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و بسیار جذاب و دلنشین می باشد در این نرم افزار بیش از ۱۵۰ ویژگی کوچک منحصر به فرد وجود دارد که این نرم افزار را ارنمونه های مشابه خود متمایز کرده است .

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Coollector برنامه ای مفید و کاربردی برای دارندگان آرشیو فیلم های DVD که به کمک این برنامه می توانید فیلمهای DVD خود را با توضیخات کامل در دیتابیس برنامه قرار داده و آنها را سازماندهی کنند. این برنامه امکان اتصال به سرورهای معروف فیلم و دریافت کلیه اطلاعات مربوط به فیلم ها را دارا میباشد.


دانلود در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


DivX نام کدکی برای فشرده سازی و پخش فایل‌های ویدئویی بر اساس بخش ۲ استاندارد Mpeg-4 است.DivXNetworks به عنوان مبدع و توزیع کننده این تکنولوژی اغلب از آن به عنوان ام‌ پی ‌تری برای ویدئو یاد می‌کند، که با توجه به حجم بسیار کم آن،کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. DivX Plus یکی ازکامل ترین نرم افزارهای ارائه شده  در زمینه دیواکس است که بطور تخصصی همه امور مربوط به این کدک را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را تماشا کنید. امکان اجرای فایل های صوتی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و کم کردن حجم آنها بدون تغییر در کیفیت اشاره کرد که این مسئله را نیز مدیون تکنولوژی دیواکس هستیم. هرچند که می توانید فایل ها را با خود نرم افزار اجرا کنید اما برای راحتی دوست داران دیگر نرم افزارهای پلیر ، امکان استفاده از کدک نرم افزار وجود دارد که با نصب آن می توانید فایل های خود را در پلیرهایی چون مدیاپلیر تماشا کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


همیشه کاربران با مشکلاتی در هنگام پخش CD ها و DVD های صوتی و فیلم در ویندوز روبرو هستند. به دلایل مختلف مواردی پیش می آید که فایل DAT کپی شده از یک VCD یا یک فایل VOB کپی شده از DVD در ویندوز پخش نمی شود.

برای رفع این مشکل Player های زیادی به بازار عرضه شده است که می توان از این موارد به VLC Player و Media Player Classic و BSPlayer اشاره کرد.

اما این نرم افزار از همه آنها پیش گرفت و توانست بیشترین موارد پخش موفقیت آمیز فرمت های مختلف صوتی و تصویری را به خود اختصاص دهد. از این رو توسط ir4u.ir برای قرار دادن بر روی سایت انتخاب شد.

امکانات نرم افزار KMPlayer :

- پخش انواع فرمت های فیلم و صدا بدون نیاز به پلاگین اضافی مانند K-Lite Mega Codec Pack
- رابط کاربری ساده و کلیدهایی شبیه به JetAudio
- حجمی پایین و نصب و اجرایی سریع در ویندوز
- در مواردی قویتر از PowerDVD
- شناسایی و نمایش فایل های زیرنویس فیلم حتی به زبان فارسی به شکل صحیح
- پخش فیلمهای Online با هر فرمتی
- پخش انواع فرمت های QuickTime‌ و RealMedia
- پخش انواع فرمت های VCD‌و SVCD‌ و DVD و MPEG و MOV و RM و VOB و TS و RMVB و MKV و ۳GP و ….
- پخش فایلهای موزیک و فیلم خراب و ناقص دانلود شده
و …

فرمت های قابل پشتیبانی:

· HTTP Streaming(AVI etc including none-streaming media)
· Directshow playback (avi, mkv etc)
· Real Engine + Directshow (needs Real Player or Alternative)
· QuickTime Engine + Directshow (needs QuickTime player or Alternative)
· Mplayer Engine Support
· Winamp Input Plugin(decoder) Support
· Compressed Audio Album Support(zip, rar)
· Audio CD(2000, XP only / Win9x-Support by winamp plugin)
· Video CD/SVCD/XCD : CDXA Format (2000, XP only)
· DVD playback
· DTS Wave and AC3 files
· WDM device support like TV or Camera
· CD Image File (BIN/ISO/IMG/NRG) ; NRG needs mplayer.dll
· Shoutcast (Including NSV)
· AAC, OGG parser/decoder
· Shockwave Flash/FLC/FLI
· Ape/MPC/Flac/Module etc
· Various Image files like png, gif etc
· Incomplete/Damaged AVI file (Skip Damaged Frames)
· Locked Media Files while downloading or sharing

codec های داخلی نرم افزار:
· Video Codec
· MPEG4 (Divx/Xvid : ffmpeg/xvid)
· MPEG1/2 (ffmpeg/libmpeg)
· etc (ffmpeg)
· Audio Codec
· AC3/DTS/LPCM/MPG/MP3/OGG/AAC/WMA
· ۲Ch to Multi Channel expansion
· External Codec
· Media Priority to Connect among Directshow, Real, QT, Winamp and Mplayer
· Custom Filter Manager
· System Filter Manger

پلاگین های همراه نرم افزار:
· Winamp Input Plugins
· Winamp DSP Plugins (Can Stack)
· Winamp Visual Plugins (Can Stack)
· Winamp General Plugins (Media Library etc Support)
· KMP Video Plugins by SDK (Can Stack)
· DScaler Filter Support (Can Stack)

تغییرات این نسخه:

Support Multi Threads
Fix SMC Codec
Fix Error message Flash ActiveX not installed

Add Open AlbumArt Button

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-4/Bombers.jpg

از سری مستند های “ستاره قرمز”

کریس باری این بار نگرشی به عملکرد یک ماشین عظیم الجثه دارد.او در این مستند شگفت انگیز به شما نشان خواهد داد که چطور ۱۶۰۰۰ تن فولاد کنار هم جمع شده است تا یک اسلحه سری و خطرناکی را درست کند.

همچنین در این مستند نشان می دهد که حتی یک زیر دریایی تا چقدر می تواند از قدرت این غول هوایی هراس داشته باشد.

یک مستند ویژه برای طرفدارن علوم نظامی.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


مشاهده فایل های صوتی و تصویری با نرم افزار Fresh View 8.06 (قابل حمل)

Fresh View 8.06 از کم حجم ترین نرم افزار های مرور بیش از ۸۶ فرمت مختلف از فایلهای تصویر ، صدا ، فیلم و آیکون میباشد.کاربران این نرم افزار میتوانند به صورت بسیار سریع به غالب فرمتهای Multimedia دسترسی داشته باشند و حجم بسیار کم نرم افزار آن را جهت سیستمهای شلوغ و یا قدیمی ایده آل ساخته است.در این نرم افزار علاوه بر مشاهده فایلهای مولتی مدیا امکاناتی نیز برای تبدیل فایهای تصویری در نظر گرفته شده است . به طور مثال می توان تصاویر یاد شده را به صورت گروهی و یا انفرادی به فرمتهای JPG ، BMP ، TIF تبدیل نمود . و ضمن تبدیل نیز برخی مشخصات آن نظیر سایز ، ضریب فشرده سازی و … قابل تنظیم میباشد .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


AVS Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های ویدیویی برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Online Media Technologies می باشد.

AVS Video Converter مبدل صوتی و تصویری قدرتمند AVS Video Converter v7.0.3.453

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

Windows7Codecs جدیدترین کدک ها برای ویندوز ۷ با Windows 7 Codecs 2.6.7 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


  دانلود نرم افزارتماشای فایل های ویدئویی با Mirillis Splash PRO HD player 1.3.2

Splash PRO به کاربر امکان تماشای فایل های ویدئویی را با بهترین کیفیت می دهد. شما می توانید فایل های ویدئویی را به گونه ای تماشا کنید که تا کنون ندیده اید. شما می توانید فیلم های دلخواه تان را با رنگ های زنده، حرکت های آرام و … تماشا کنید. تمامی فیلم های HD خود را با فرمت های MPEG-2 ،AVC/H.264 و VC-1 می توانید بدون هیچ مشکلی تماشا کنید. شما به هیچ کدک دیگری نیاز ندارید کافی است این نرم افزار را دانلود، نصب نموده و به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازید. این نرم افزار از رابطه کاربری متراکم، شیک و کاربر پسند برخوردار است و به کاربر در زمینه ی پخش فایل های ویدئویی تجربه ی شیرین و جدیدی می دهد. شما می توانید در هزینه پرداختی و مصرف انرژی باطری موبایل و لپ تاپ و نوت بوک تان صرفه جویی کنید این نرم افزار از میزان توان مصرفی موبایل، لپ تاپ و نوت بوک می کاهد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 13 مهر 1389برچسب:تبليغات, :: 17:17 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/GOM%20Player%20v2.1.25.5015/gom-palayer.jpg

 

اگر به دنبال قدرتمندترین مدیا پلیر جهان می گردید ما آن را به شما معرفی می کنیم. GOM Player قدرتمند و مهمتر از همه یک مدیاپلیر کاملا رایگان است که تمام نیازهای شما را در امر مشاهده و اجرای فایلهای صوتی و ویدئویی برآورده می کند. این نرم افزار که نسخه نهایی ارائه شده پیشکش شما کاربران عزیز و دوست داشتنی  ال ایکس ال. بصورت خلاصه برخی از امکانات و توانمندیهای این مدیاپلیر قدرتمند را برای شما توضیح می دهیم و امیدواریم که از استفاده آن لذت ببرید.

امکانات پخش کننده رسانه ای GOM

جستجوگر کدک : گم پلیر شامل کدک های بسیاری است که شما را از نصب هرگونه کدک های جداگانه برای نمایش فیلمهای با فرمتهای مختلف بی نیاز می کند. کدکهایی همچون XviD, DivX, FLV1, AC3, OGG, MP4, H263 و بسیاری دیگر. برای آن دسته از فیلمهایی که نیاز به کدک جداگانه دارند پلیر گم شما را به محل آن کدک جهت دانلود هدایت می کند. پس بنابر این هیچ مشکلی برای کدک های مختلف نخواهید داشت.

پخش فایل AVI شکسته(حق امتیاز) : در فایل های AVI اگر شاخص آن خراب باشد و یا فیلم بصورت ناقص دریافت شده باشد نمی توان آن را نمایش داد چون شاخص ها در انتهای فایل قرار می گیرند. اختراع این فن آوری توسط گم شما را قادر می سازد تا فایلهای با شاخص خراب و یا شکسته را نیز مشاهده کنید.

پشتیبانی قدرتمند از زیرنویس : پلیر گم فایلهای زیر نویس SMI, SRT, RT, SUB را پشتیبانی می کند. شما می توانید حاشیه ، محل ، اندازه ، وضوح تصویر ، فونت و دیگران موارد مربوط به زیر نویس را مشخص کنید. شما حتی می توانید زیر نویسهایی را که با فیلم هماهنگی ندارند را تنظیم و هماهنگ کنید.

لیست پخش آسان : اگر شما در دایرکتوری که یک فایل ویدئویی از آن اجرا کرده اید فایلی همنام با آن فایل داشته باشید به صورت خودکار به لیست پخش شما اضافه می شود. شما به راحتی می توانید لیست پخش خودتان را با گم ایجاد و ویرایش کنید.

پشتیبانی از انواع رسانه ها : همراه با فرمت های معروف AVI, MPG, MPEG  و DAT، GOM Player از پخش فرمتهای رسانه ویندوز (WMV, ASF, ASX) نیز پشتیبانی می کند.

فیلم برداری و گرفتن عکس : قابلیت Screen capture در گم به شما اجازه میدهد تا فیلم خود را از گم پلیر ضبط کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت ضبط Burst بصورت مداوم تا ۹۹۹ عکس بگیرید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار GOM Player v2.1.25.5015 :

- مجهز به جستجوگر کدک

- مجهز به کدکهای مختلف برای فرمتهای مختلف

- امکان پخش فایلهای شکسته یا ناقص AVI

- پشتیبانی قدرتمند از امکانات زیر نویس

- تهیه لیست پخش خودکار و آسان

- امکان فیلم برداری و عکس از تصاویر

- امکان سفارشی کردن روشنائی و کنتراست تصویر

- امکان اضافه کردن اکولایزر به صدا

- تکرار پخش فایلها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


منبع : www.lxl.ir

 

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید.
فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero Burnning ROM را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد.
نرم افزاری بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد.
برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته  جای گرفته اند.
استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.
نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند. بسته Nero شامل ابزارهای زیر است:
Nero Express: نرم افزاری جهت کپی رایت انواع فرمت ها و فایل ها به شکل های مختلف Data و MultiMedia و ساخت ایمیج از لوح های فشرده
Nero Burning ROM: ابزاری بز هم جهت کپی رایت با محیطی متفاوت
Nero BackItUp: نرم افزاری جهت پشتیبان گیری از فایل ها و لوح های فشرده
Nero CoverDesigner: ابزاری بسیار کامل و در عین حال کاربردی جهت طراحی و پیاده سازی انواع طرح ها و لوگو ها برروی انواع لوح های فشرده.
Nero MediaHome: ابزاری بسیار کاربردی در جهت مدیریت فایل های مالتی مدیا و خانه ای برای آن ها.
Nero Home: ابزاری شبیه به یک درایو برای ذخیره سازی فایل های مربوط به نرم افزار Nero.
Nero PhotoSnap Viewer: با این نرم افزار دیگر خیال کاربران از بابت مدیریت و تا حدودی ویرایش تصاویر راحت خواهد شد .
Nero Recode: ابزاری که کاربران را قادر می سازد تا اقدام به ضبط فایل های مالتی مدیا بر روی لوح فشرده نمایند .
Nero ShowTime: یکی از ابزارهایی که به طور چشم گیر در این بسته خود نمایی می کند و هر کاربری به آن احتیاج پیدا خواهد کرد همین نرم افزار است . نرم افزاری که قادر است تا اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری را پخش نماید . DVD ها را با بالاترین کیفیت ممکن به حرکت در آورد.
Nero SoundTrax: اگر به کار میکس صدا هم علاقه دارید می توانید از این ابزار برای انجام کار های خود استفاده نمائید .
Nero WaveEditor: همان طور که از نامش پیداست نرم افزاری برای ویرایش محدود انواع فرمت های صوتی می باشد و دستیاری برای کاربران در جهت تغییر صداها محسوب می شود.
Nero Vision: نرم افزاری برای آن ها که دوست دارند فیلم های خود را با ویرایش و منو هایی زیبا با فرمت های DVD و VCD رایت نمایند . این نرم افزار همچنین قادر است تا تصاویر را به شکل اسلاید شو هایی زیبا در آورد.
اما قابلیت های این بسته به همین جا ختم نمی شود . چراکه ابزارهای مفید دیگری هم وجود دارند. این نرم افزار ها قادرند تا درایو مجازی بسازند ، دیسک ها را شخصی نمایند، برروی لوح های فشرده قفل قرار دهند و سرعت گردش درایو دیسک گردان را مورد سنجش قرار دهند.
قابلیت جدیدی که به این بسته اضافه شده است قابلیت هک کردن لوگو برروی دیسک های می باشد. این قابلیت  LightScribe  نام دارد و کاربران قادرند با رایتر های مخصوص  اقدام به هک کردن لوگو ها و طرح های خود نمایند.

مهم ترین قابلیت های بسته نرم افزاری Nero Burning Rom 9.2.6.0 :
- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام عمل کپی رایت دیسک ها
- رایت انواع لوح های فشرده با فرمت ها و شکل های مختلف
- ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
- تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های رایج لوح های فشرده نظیر ISO
- قابلیت پشتیبان گیری از لوح های فشرده
- پشتیبانی از لوح های فشرده Blu-rey
- پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری
- ساخت منوهایی دو بعدی و سه بعدی برای فیلم ها
- محیطی بسیار کاربر پسند و جالب
- مدیریت آسان تصاویر
- مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
- ساخت ایمیج از دیسک ها
- به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
- تماشای شبکه ای تلویزیونی به صورت زنده
- ضبط صدا و تصویر
- ویرایش موزیک ها
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- قابلیت قفل گذاری برروی دیسک ها
- قابلیت شخصی کردن دیسک ها
- سرعت سنج برای دیسک گردان ها
- ساخت درایو مجازی
- قابلیت رایت بر روی انواع لوح فشرده نظیر CD و DVD و blu-rey و …
- بهینه سازی شده نسخه جدید با ویندوز محبوب ویستا
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/KMPlayer%20v2.9.4.1437/KMPlayer%20v2.9.4.1437.jpg

 

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer v2.9.4.1437:

- محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید

- پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime

- امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول

- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و .. . و امکان ویرایش یا کپی

- هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic

- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی

- نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد

- قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی

- قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه

- قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده

- پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی

- پشتبانی کامل از فایلهای فلش

- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال

- امکان پخش فایلهای AAC, OGG

- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI

- پوسته های جذاب و زیبا

- امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/QuickTime%20Pro%20v7.67.75.0_www.lxl.ir.jpg

خانواده ی نرم افزاری QuickTime از نرم افزارهای digital media creation می باشد که به شما توانایی پخش و ثبت file های صوتی و تصویری را جهت نمایش برای تماشاچیان ، آن هم با هر حجم و اندازه ای را می دهد. هنگام ترکیب QuickTime Player و QuickTime Pro ، این نرم افزارها با یکدیگر کار کرده و شرایطی متعادل را برای شما همچون digital media delivery system فراهم خواهند کرد. QuickTime 7 نرم افزاری است از نوع digital media ، از Company بزرگ Apple ، که برای دو System عامل Mac و Windows بر اساس System های  با کیفیت ، جهت ساخت و پخش file های صوتی و تصویری بر روی internet می باشد. گذشته از پخش File های MPEG-4 و MP3 ، قابلیت پشتیبانی از track های timecode مانند MIDI ها همچون : Roland Sound Canvas و GS format extension ها را نیز دارا می باشد. QuickTime همچنین از format های Standard مخصوص web شامل : HTTP ، RTP  و RTSP نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از format های مخصوص image شامل : JPEG ، BMP ، PICT ، PNG و GIF نیز پشتیبانی کرده است.

تغییرات اضافه شده در QuickTime 7 Player :
- H.264 video playback : نمایش فیلم های ساخته شده در مکان های هنری و بر پایه ی codec ها با بالاترین کیفیت تصویری ممکن .
- Surround sound : با QuickTime 7 ، کامپیوتر شما و Speaker های شما ، قادر به لذت بردن از صدایی فراگیر از بازی ها و فیلم های خود خواهید بود .
- New and improved playback controls : تغییراتی ساده در تنظیمات شامل : jog shuttle ، playback speed ، bass ، treble و balance از دیگر قابلیت های اضافه شده به این نرم افزار بوده است .
- Live resize : شما قادر به تغییر اندازه ی window نمایش با بهترین کیفیت را خواهید داشت .

تغییرات اضافه شده به QuickTime 7 Pro :
- Create H.264 video : ساخت تصاویر برای هر گونه استفاده از ۳G برای دستگاه های mobile به HD .
- Create surround audio : ایجاد صدایی فراگیر برای فیلم ها و تصاویر خود .
- Floating controls : تغییراتی مفید همچون pause ، play ، fast-forward و rewind هنگام نمایش تصاویر به صورت تمام صفحه.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/K-Lite%20Mega%20Codec_www.lxl.ir.jpg

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری ، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

قابلیت ها و امکانات کلیدی این نرم افزار :

- توانایی آپدیت، بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت.
- بسیار ساده easy to use و کاربر پسند
- با تمام player های معمولی و DirectShow
- نصب نرم افزار بصورت اختیاری است. حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید
- به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند
- دارای کاربران بسیاری است، بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود.
- در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود. مانند : .rmvb .ram .rpm .rv .rp .rt .rnx .smi .smil .ra .rm
- و … .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/BS.Player%20PRO%20v2.54%20Build%2010368/BS.Player%20PRO%20v2.54%20Build%2010368.jpg

BS Player PRO نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد . این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی bs.global می باشد. اگه بخواهیم یک شرح کوچکی از امکانات این نرم افزار که همون اول کار با این پلیر نظر شما رو جلب خواهد کرد باید به ویژگی واقعا کارآمد تغییر سایز صفحه نمایش فایل های ویدوئی که با اسکرول موس به راحتی قابل تغییر می باشد اشاره کنم که تا کوچکترین و بزرگترین سایز ممکن قابل تغییر است به طوری که در صفحه مانیتور شما جا نمی شه و یا عکس بردای از لحظه های فیلم که با زدن دکمه P به سادگی می توانید به سرعت از فیلم عکس بگیرید و یا جدا کردن و پیوست دادن فیل صوتی فایل های ویدوئی و پشتیبانی از فرمت هایی فراوانی که در ادامه ذکر شده …

BS Player PRO ، پلیریست که برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده که دارای قابلیت پخش انواع فرمتها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA… و سایر فایلهای ویدئویی از جمله Divx می باشد.

Equalizer قابل تغییر:باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند . قابلیت تغییر صدا.

پشتیبانی از دستگاههای Capture و Tuner:قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و…

encoder مورد نظر را انتخاب کرده و فایل ویدئویی رو مستقیم در فایل مورد نظر ذخیره کنید.Capture ویدئو به فایل : تصاویر رو از هر سورس مستقیم به فرمت مورد نظر ذخیره کنید.

ویرایشگرهای زیر نویس: ویرایشگر هایی با قابلیت استفادۀ آسان ولی قدرتمند ، ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال ۲۳FPS به ۲۵FPS) تصیح و ذخیرۀ زیر نویسها با پسوند .str

Buffering به صورت شبکه ای: BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها ، درایو های شبکه ای (share شده) ، شبکه های wireless می باشد. (دیگه خبری از مکث در پخش نیست!)

- پشتیبانی از VMR9

زیرنویس های پیشرفته : زیر نویسها در این نسخه از BS Player کاملاً شبیه زیر نویسهایی که در سینما می بینید هستند.

این نسخه از BS Player که در ۲۱ سپتامبر ۲۰۰۷ منتشر شده دیگه خبری از باگ های گذشته نیست و همه باگ ها کاملاً بر طرف شده. همچنین نه تنها مشکلی برای زیر نویسها وجود نداره بلکه امکان تغییر فونت نیز به امکانات نسخه جدید اضافه شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار BS.Player PROv 2.54 Build 10368:

- پخش انواع فرمت ها از جمله DIVX, AVI, MPEG-1, MPEG-2, XVID, 3IVX, OGM, MATROSKA , ASF, WMV, DV, M1V, M2V, MOV, MP4, MPV, QT, RM, SWF, VOB and WAV, MPA, MP1, MP2, MP3, OGG, AAC, AC3, AIF, RAM, WMA… و سایر فایل های ویدئویی از جمله Divx می باشد.

- قابلیت ساخت یک اکولایزر دستی و سلیقه ای

- باندهای متعدد و قابلیت عوض کردن فرکانس برای هر باند

- قابلیت ضبط صدا از سیستم های Tuner موجود بر روی سیستم

- قابلیت Capture تصویر و صوت مورد نظر توسط دستگاه های گوناگون Capture از جمله وب کم ها، دوربین های دیجیتال و …

- دارای ابزار بهینه سازی شده Subtitle به منظور سازگاری بهتر فایل های زیر نویس با فیلم ها

- تصیح و ذخیرۀ زیر نویس ها با پسوند .str

- ویرایش و تبدیل انواع FPS ها (برای مثال ۲۳FPS به ۲۵FPS)

- Buffering فایل به صورت شبکه ای (BS Player برای بافرینگ فایل قسمتی از فایل مورد نظر رو به cache برده و به جای پخش مستقیم آن از درایو ، فایل را از cache پخش می کند. همچنین قادر به بافرینگ از سی دی درایو ها، درایو های شبکه ای (share شده)، شبکه های Wireless می باشد)

- پخش DVD با کیفیت مناسب و بدون وقفه های زمانی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان